24 Mayıs 2010 Pazartesi

* Evlenene yardım

www.dinimizislam.com

bilgi@dinimizislam.com

26 Mayıs 2010, Çarşamba

Evlenene yardım

 

Sual: (Evlenenle ev yaptırana, Allah yardım eder) diye bir söz var. Fakirlikten evlenemeyen kimse, evlenmeye teşebbüs etse, Allah ona yardım eder mi?

CEVAP

Eğer haramdan korunmak niyetiyle evleniyorsa, elbette Allahü teâlâ ona yardım eder. Dört hadis-i şerif meali şöyledir:

(Haramdan korunmak maksadıyla evlenene, Allah’ın yardımı hak olur.) [İbni Meniy]

(Evlenerek rızık arayın!) [Deylemi]

(Allahü teâlâ, evli bir ailenin şakalaşmasından hoşlanır ve bundan dolayı ikisine de sevab yazar, rızıklarını da helâlinden artırır.) [İ. Adiy]

(Bir aile, birbirine iyilik ve ikramda bulunduğunda, Allahü teâlâ onlara bol rızık verir ve onları himayesine alır.) [İ. Asakir]

 


İnternet Radyomuz 24 saat yayındadır.

Dinlemek için tıklayın:

Dinimiz İslam İnternet Radyosu


Bugünkü ilahiyi

dinlemek için tıklayın:

· Aşk Nedir

 

Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için | Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com | www.mehmetalidemirbas.com | www.evlilikrehberi.net  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder