31 Mayıs 2010 Pazartesi

Ak=?ISO-8859-9?Q?=FEam_B=FC?=lteni - 31.05.2010

 

 31 Mayıs 2010 Pazartesi Saat:18:05

 
31 Mayıs 2010 Pazartesi Akşam Bülteni

17:41 Kewell Afrika İçin Hazır
Avustralya Milli Takımı Teknik Direktörü Pim Verbeek, Kewell'ın Dünya Kupası'na Hazır Göründüğünü Söyledi.


17:41 11 Kişi Ülkelerine Gönderildi
İsrail Ordusunun Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısının Ardından Çeşitli Ülkelerden 11 Kişi Ülkelerine Gönderildi


17:40 'Gemide 15 Ölü Var, Çoğu Türk'
İsrail'in eski Ankara Büyükelçisi, İsrail'in yardım gemilerine yaptığı saldırıda 15 kişinin öldürüldüğünü açıkladı.


17:39 Türkiye Sağıyla Soluyla Tek Ses
Kılıçdaroğlu, İsrail'in İnsanlık Dışı Saldırısının Gerekçesi Ne Olursa Olsun Asla Mazur Gösterilemeyeceğini Söyledi.


17:32 Neill de Kupanın Topunu Eleştirdi
2010 Dünya Kupası'nda Kullanılacak Topa Bir Eleştiri de Lucas Neill'den Geldi.


17:04 Rusya da İsrail'i Kınadı
Rusya Dışişleri Bakanlığı, İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısını Kınadı.


16:57 PKK'dan 'Sözde Ateşkes' Tehdidi
PKK, son günlerde çok sayıda saldırıya rağmen ortada bir ateşkes varmış gibi 'ateşkesi sonlandırdığını' duyurdu.


16:48 İsrail'de 'Türkiye'nin Yanıtı' Endişesi
İsrail Medyası, İsrail'in Kanlı Baskını Karşısında, "Türkiye Şimdi Ne Yapacak" Sorusuna Yanıt Arıyor.


16:40 Şampiyonun Stadı Yenileniyor
Bursaspor'un Şampiyonlar Ligi maçlarına yetiştirilmesi planlanan Atatürk Stadı'nda Hummalı Çalışma Sürüyor


16:27 İsrail Saldırı Anını Yayınladı
İsrail komandoları, yardım konvoyundaki Mavi Marmara'ya çıktıktan sonra yaşananlar helikopterden böyle görüntülendi.


16:26 'Korsan Saldırı'nın Arkasında!
İsrail Başbakanı Benjamin Netanyahu, Gemilere Yapılan Operasyonun Arkasında Olduklarını Söyledi.


15:44 İzmir'de Binden Fazla Kişi İsrail'i Protesto Etti
İzmir Konak Meydanı'nda Toplanan Çeşitli Sivil Toplum Kuruluşlarına Mensup Çok Sayıda Kişi, İsrail'in Yardım Gemilerine Yaptığı Saldırıyı Protesto Etti. Ellerinde Filistin Bayrakları Bulunan Grup, İsrail Bayrağı Yaktı. İsrail'in Yardım Gemilerine Saldırması, Bütünyurtta Olduğu Gibi İzmir'de de Çeşitli Gösterilerle Protesto Edildi.


15:44 İngiltere: "İsrail, Uluslararası Yükümlüklere Uygun Davranmalı"
İngiltere Dışişleri Bakanı Hague, "Gazze Gemileri"ne Saldırıdan Kaynaklanan Can Kaybından Üzüntü Duyduğunu Belirtirken, "Riskler Nedeniyle Gazze'ye Böyle Yoldan Erişme Girişimine Karşı Tutarlı Bir Biçimde Uyarmıştık Ancak, İsrail Uluslararası Yükümlülüklere Uygun Bir Biçimde Hareket Etmeli" Dedi.


15:43 Nevşehir'de İsrail'e Lanet Mitingi
İsrail'in Gazze'ye İnsani Yardım Götüren Gemilerine Düzenlediği Saldırı, Nevşehir'de Kınandı. Memur Sen İl Temsilciliği'nce Hizmet Binası Önünde Yapılan İsrail'e Lanet Mitingine Katılan Binlerce Nevşehirli Slogan ve Pankartlarla İsrail'i Lanetledi.


15:42 "Osmanlı Güçleri, Gazze'de Durduruldu"
Yardım Konvoyuna Düzenlediği Saldırı İsrail Basınının da Ana Gündem Maddesini Oluşturuyor.


15:42 Kars'ta İsrail Vahşeti Protesto Edildi
Kars'ta Öğle Namazı Çıkışında Merkez Camii Önünde Toplanan Anadolu Gençlik Derneği (Agd) Üyeleri Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldıran İsrail'i Protesto Etti. İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısını Protesto Etmek Amacıyla Merkez Camii Önünde Toplanan Adg Üyeleri İsrail Aleyhinde Sloganlar Attı.


15:42 Ardahan'da İsrail Lanetlendi
İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Türk Gemisine Saldırması ve Hatay'da Teröristlerce 7 Askerin Şehit Edilmesi Ardahan'da Vatandaşlar Tarafından Protesto Edildi. Ardahan Kongre Caddesi Üzerinde Toplanan Bir Grup Vatandaş İsrail Aleyhinde Sloganlar Atarak, Saldırıyı Protesto Etti.


15:39 ABD 'Üzüntü Duymuş!'
İsrail'in Yardım Gemilerine Saldırmasının Ardından ABD'den İlk Açıklama Geldi.


15:39 Batman'dan İsrail'e Tepki: Bütün Anlaşmalar Askıya Alınsın
İnsan Hakları Derneği (İhd), Türkiye İnsan Hakları Vakfı ve Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu Batman Şubeleri, Ortak Bir Açıklama Yaparak İsrail'in Saldırısını Kınadı.


15:38 7 Şehit'te İsrail Parmağı mı Var?
Hüseyin Çelik, 7 Erin Şehit Edilmesiyle İsrail'in Saldırısı Arasında Bağ Olduğunu İma Etti.


15:38 Gümüşhane'de İsrail'in Yaptığı Katliam Protesto Edildi
İsrail'in Gazze'ye İnsani Yardım Malzemesi Götüren Gemilere Yaptığı Saldırı ve İskenderun'da 7 Erin Şehit Edilmesi Gümüşhane'de Protesto Edildi.


15:36 Almanya Cumhurbaşkanı Köhler İstifa Etti
Almanya Cumhurbaşkanı Horst Köhler, İstifa Etti.


15:36 Esad ve Hariri'den Kınama
Suriye Cumhurbaşkanı Beşşar Esad ve Lübnan Başbakanı Saad Hariri, İsrail'in Gazze'ye Yardım Taşıyan Gemilere Yaptığı Saldırıyı Kınadılar.


15:35 Taksim'de İsrail Protesto Edildi
İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı, Taksim Meydanı'nda Toplanan Grup Üyelerince İsrail Bayrağı Yakılarak ve İsrail Mallarına Boykot Çağrısında Bulunarak Protesto Edildi.


15:18 Beyaz Saray: "Çok Üzgünüz"
Beyaz Saray, "Gazze gemileri"ne operasyon sırasında yaşanan can kayıbından dolay "çok üzgün" olduğunu bildirdi.
Beyaz Saray Sözcüsü William Burton "ABD, an kaybı ve insanların yaralanmasından derin bir üzüntü duyuyor ve bu trajedinin nasıl meydana geldiğini anlamaya çalışıyor" dedi. (ANKA)
(CN/OMR)


15:17 Real Madrid'e 4 Yıllık İmza Attı
Jose Mourinho, Kendisini 4 Yıllığına Real Madrid'e Bağlayan İmzayı Attı.


15:09 Bahçeli'den Kınama
Bahçeli, İskenderun'daki Terör Saldırısı ile İsrail'in Saldırısını 'Nefretle Kınadığını' Bildirdi.


15:09 Kılıçdaroğlu: Saldırı Mazur Gösterilemez
Kılıçdaroğlu, İsrail Saldırısı İçin, 'İnsanlık Dışı Saldırının Gerekçesi Ne Olursa Olsun Asla Mazur Gösterilemez' Dedi.


15:08 Beyaz Saray: Derin Üzüntü Duyuyoruz
Beyaz Saray İsrail'in Düzenlediği Operasyonda Can Kaybı ve Yaralılar Olması Dolayısıyla Derin Üzüntü Duyduğunu Açıkladı.


15:07 İsraıl'e Danımarka'dan Tepkı
Ünsal TURAN / KOPENHAG, (DHA) İsrail askerlerinin Türk yardım gemisine yaptığı saldırı, Danimarka medyasında „yardım gemisinde katliam“ manşeti ile verildi.


15:06 Sabri Yalım Parkı'nda Toplanan İzmitliler İsrail'i Lanetledi
İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırmasının Ardından İzmit'te Toplanan Vatandaşlar İsrail'i Protesto Etti. İsrail'i Kınayan Vatandaşlar, İsrail'in Gözaltına Alınanları Bırakıncaya Eylem Yapma Kararı Aldı.


15:04 CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu(1): İnsanlık Dışı Saldırı
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, İsrail'in Gazze'ye yardım götüren gemilere düzenlediği saldırıyı kınayarak, "İnsanlık dışı saldırının gerekçesi ne olursa olsun asla mazur gösterilemez" diye konuştu.(ANKA/DEVAM)


14:53 'İsrail Uçurumdan Sarktı'
El Pais "İsrail, Uçurumdan Sarktı " Derken "ABD Bu Defa İsrail'i Haklı Çıkartmak İçin Çok Zorlanacak" Yorumunu Yaptı.


14:46 İran'dan Saldırıya Sert Tepki
İran, İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısını "Vahşice Ve İnsanlık Dışı'' Olarak Nitelendirdi.


14:37 İsrail'deki Milli Takım Geri Çağrıldı
İsrail'de bulunan ve İsrail Genç Milli Takımı ile iki özel müsabaka oynayacak olan U18 Milli Takımımız geri çağrıldı.


14:33 Davutoğlu: Kayıtsız Kalamayız
Davutoğlu, İsrail'in Kanlı Saldırısıyla İlgili Türkiye'nin Bu Konuya Kayıtsız Kalmayacağını Söyledi.


14:28 Mustafa Denizli Kararını Değiştirdi
Mustafa Denizli Kararını Değiştirerek Yönetime Yusuf Şimşek ve Uğur İnceman'ın Bildirdi


14:28 Ban: Şoke Oldum
BM Genel Sekreteri Mun, İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırmasından Dolayı "Şoke Olduğunu" Söyledi.


14:25 Kanlı Baskına Çığ Gibi Protesto
Taksim'e Yürüyen Kalabalığın İsrail'e Yönelik Protestosu, Taksim'de Yoğun Güvenlik Önlemleri Altında Sürdürülüyor.


14:21 Şehit Sayısı 7 Oldu
İskenderun'da, Terör Örgütü Üyelerinin Roketatarlı ve Silahlı Saldırısı Sonucu 7 Asker Şehit Olurken, 6 Asker Yaralandı.


14:18 Arınç: Saldırı Cevapsız Kalmayacaktır
Başbakan Vekili Bülent Arınç'ın Başkanlığındaki Kritik Toplantı Sona Erdi.


14:17 'Bunu Bir Devlet Yapmaz'
Devlet Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış, resmi temaslarda bulunmak üzere geldiği İtalya’nın başkenti Roma’da, Dışişleri Bakanı Franco Frattini’yle görüştü.


14:16 İsrail Karşı Propagandaya Başladı
İsrail, Vatandaşlarına Türkiye'ye Gitmemesi Uyarısı Yaptı.


14:06 Davutoğlu: Bu Şekilde Müdahale Korsanlık
Ahmet Davutoğlu, Yardım Konvoyuna Bu Şekilde Müdahale Etmesinin Korsanlık Olduğunu Söyledi.


14:02 İsrail'e Tepki Çığ Gibi Büyüyor, Kahramanmaraşlılar Saldırıyı Nefretle Kınadı
İsrail'in, Akdeniz Açıklarında 'Rotamız Filistin, Yükümüz İnsani Yardım' Kampanyası Kapsamında Gazze'ye İnsani Yardım Malzemesi Taşıyan Gemilere Saldırılmasına, Tepkiler Dinmiyor. Kahramanmaraş'ta da Sivil Toplum Kuruluşları Temsilcileri ve Vatandaşlar, Bir Araya Gelerek, İsrail'i Lanetledi.


13:47 İsrail: Türkiye'ye Gitmeyin
İsrail, Vatandaşlarından Türkiye'ye Gitmemelerini İstedi.


13:47 Başbakan Gezisini Yarıda Kesiyor
Bülent Arınç, Şili'de Bulunan Erdoğan'ın Gezisini Yarıda Keserek Türkiye'ye Döneceğini Açıkladı.


13:47 Erdoğan Gezisini Yarıda Kesiyor
Bülent Arınç, Şili'de bulunan Başbakan Erdoğan'ın gezisini yarıda keserek Türkiye'ye döneceğini açıkladı.


13:33 Başbakanvekili Arınç: "Büyükelçimizi Geri Çağırdık"
Başbakanvekili Bülent Arınç, Türkiye'nin Tel Aviv Büyükelçisi'nin Ankara'ya çağrıldığını açıkladı.(ANKA)


13:20 Gül: Şiddetle Kınıyorum
Cumhurbaşkanı Gül, İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısını Kınadı


13:20 Türkiye Büyükelçisini Çekiyor
Türkiye, İsrail'deki Büyükelçisini Geri Çekmeye Karar Verdi.


13:14 Yardım Gemilerinde Kimler Var?
Yardım Filosu Değişik Ülkelerden Altı Gemi ve 700 Kişiyle Gazze'ye Yola Çıktı.


13:13 İsrail Televizyonu: Ölü Sayısı 19
İsrail Televizyonu, Gazze'ye Yardım Taşıyan Gemilerde 19 Kişinin Öldüğünü, 26 Kişinin Yaralandığını Bildirdi.


13:12 Gül: Amaçlarına Ulaşamayacaklar
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, İskenderun'da 6 Askerin Şehit Olduğu Saldırıya İlişkin, 'Türkiye Terörle Mücadelesini En Güçlü Şekilde, Topyekun Bir Anlayışla Sürdürecek, Terör Tehdidini Bütünüyle Ortadan Kaldıracaktır. Bu Çirkin Saldırılar, Devletimizin ve Milletimizin İradesi ve Kararlılığı Karşısında Hiçbir Zaman Amacına Ulaşamayacaktır' Dedi.


13:09 Bursaspor'da Nonda Sesleri
Galatasaray'ın, Ocak Ayında Yollarını Ayırdığı Shabani Nonda'ya Bursaspor Talip Oldu.


13:08 Bdp'li Kışanak: Saldırıyı Şiddetle ve Nefretle Kınıyoruz
Bdp Eşbaşkanı Gültan Kışanak, İsrail'in Yardım Gemisine Saldırısını Şiddetle ve Nefretle Kınadıklarını Belirterek "Bu İnsanlığa Yapılmış Bir Saldırıdır. Bir Kez Daha İsrail Hükümeti Tüm İnsani Duygularını Yitirdiğini İnsani Çabalara Karşı Bir Saldırı İçerisinde Olduğunu Göstermiştir" Dedi.


13:07 CHP'li Öymen: Saldırı TBMM'de Görüşülmeli
CHP Bursa Milletvekili ve TBMM Dışişleri Komisyonu Üyesi Onur Öymen, İsrail'in Sivil İnsanların Bulunduğu Yardım Gemisine Saldırısının Hiçbir Şekilde Mazur Görülemeyeceğini Belirterek, "Konu Derhal TBMM'ye Getirilmeli, Hükümetin İzahat Vermesi Gerekir" Dedi.


12:58 TBMM Başkanı Şahin: Uluslararası Hukuku Ayaklar Altına Alan Saldırıyı Şiddetle Kınıyorum
TBMM'de Türkçe Olimpiyatları'na Katılan Bir Grup Öğrenciyi Kabul Eden Şahin, İsrail'in Gazze'ya İnsani Yardım Götüren Gemiye Yönelik Kanlı Saldırıyı Kabul Etmenin Mümkün Olmadığını Söyledi.


12:53 İsrail'li Bakan: Skandala Yol Açacak
İsrailli Bakan Binyamin Ben Eliezer, İsrail Donanmasının Saldırının "Büyük Bir Skandala' Yol Açacağını Söyledi.


12:47 BM İnsan Hakları Şefi: Şok Oldum
Birleşmiş Milletler İnsan Hakları Yüksek Komisyoncusu Navi Pillay, İsrail Ordusunun Gazze'ye Giden Yardım Gemilerine Düzenlediği Operasyonun "Kendisini Şoke Ettiğini" Söyledi.


12:44 Ayalon: "İsrail Elinden Geleni Yaptı"
İsrail Dışişleri Bakan Yardımcısı Dani Ayalon, "İsrail Bu Krizi Atlatmak İçin Elinden Geleni Yaptı" Dedi.


12:36 Saldırı İle İlgili Ne Dediler?
İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı Sert Tepkilere Yol Açtı.


12:35 Şahin: TBMM Deklarasyon Yayımlayabilir
TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin, TBMM'nin İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısını Kınayan Bir Deklarasyon Yayımlayabileceğini Söyledi.


12:26 Başbakanlıkta İkinci Toplantı
Başbakan Vekili Bülent Arınç'ın, İskenderun'daki Askeri Birliğe Saldırı ve İsrail'in Yardım Gemilerine Saldırısını Değerlendirmek Üzere, İçişleri Bakanı Beşir Atalay, Adalet Bakanı Sadullah Ergin ve İlgili Bazı Bürokratlarla Bir Araya Geldiği Bildirildi.


12:24 Türkiye İsrail'i Protesto Etti
Türkiye, İsrail'in Ankara Büyükelçisi Gaby Levi'ye, Gazze'ye İnsani Yardım Taşıyan Gemilerin Alıkonulmasıyla İlgili Protestosunu İleterek, Bu Saldırının Kabulünün Söz Konusu Olmadığını Bildirdi.


12:23 İsrail'e Tepki Yağıyor (1)
İsrail'in Gazze'ye İnsani Yardım Götüren Türk Gemilerine Düzenlediği Saldırıya, Her Kesimden Tepki Yağıyor.


12:22 Yazıcı: Hunharca Bir Eylem
Devlet Bakanı Hayati Yazıcı, İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısının, 'İnsani Özelliklerin Dışında Hoyratça, Hunharca Bir Eylem Olduğunu, Şiddetle Kınadıklarını' Kaydetti.


12:19 Frattını: Saldırı Şoka Uğrattı
İtalya Dışişleri Bakanı Franco Frattini, Devlet Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış'la Bugün Roma'da Yaptığı Görüşme Sırasında, İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısıyla İlgili Olarak, "Gemiye Saldırı Bizleri Şoka Uğrattı" Dedi.


12:18 İkinci Ergenekon Davasında 66. Duruşma Başladı
Emekli Orgeneraller Hurşit Tolon ve Şener Eruygur'un sanıkları arasında yer aldığı ikinci Ergenekon Davası'nın 66.


12:18 Bask Başkanı Akay: "İsrail'in Saldırısı; Korsanlık, Haydutluk, Eşkıyalık"
Bağımsız Kamu Görevlileri Sendikaları Konfederasyonu Genel Başkanı Resul Akay, İsrail'in, Gazze'ye İlaç ve Gıda Maddesi Taşıyan Gemilere Uluslararası Sularda Silahlı Saldırıda Bulunmasını Korsanlık, Haydutluk ve Eşkıyalık Olarak Nitelendirdi.


12:18 Avukattan İsrailli Bisikletçiye Saldırı
Avukat Hasan Fehmi Özer, Bisiklet Turu'na Katılan İsrailli Bisikletçiye Yumruk Atmaya Çalışınca Gözaltına Alındı.


12:17 Kaptan Saldırı Anını Telsiz ile Anlattı
Kaptanın İlk Cümlesi "Jammer Sokuyorlar Devreye. Gerçek Silah Kullanıyorlar" Oldu.


11:51 Bakanı Yazıcı: "İnsani Özelliklerin Dışında Hoyratça, Hunharca Bir Eylem"
Devlet Bakanı Hayati Yazıcı, İsrail'in Gazze'ye yardım götüren gemilere yaptığı saldırıyı, "insani özelliklerin dışında hoyratça, hunharca bir eylem" olarak değerlendirdi.
Bakan Yazıcı, Kamu Personeli Danışma Kurulu toplantısına gelişinde yaptığı açıklamada, İskenderun'da Deniz İkmal Destek Komutanlığı'na düzenlenen terörist saldırı sonucu şu anki bilgilere göre 6 askerin şehit olduğunu, b...


11:51 Müsiad İsrail'in Saldırısını Kınadı ve Lanetledi
Müsiad, İsrail'in İnsani Yardım Taşıyan Türk Gemilerine Düzenlediği Saldırıyı Kınadı ve Lanetledi.


11:47 Saldırı Çin Basınında
Çinli Basın ve Yayın Organları, İsrail Ordusunun Gazze'ye Binlerce Ton İnsani Yardım Taşıyan Gemi Konvoyuna Saldırdığını Duyurdu.


11:38 İsrail'e Tepkiler Çığ Gibi Büyüyor
Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldıran İsrail'e, Bütün Yurtta Olduğu Gibi İzmir'de de Tepkiler Çığ Gibi Büyüyor.


11:37 İsrail'den İlk Resmi Açıklama
İsrail Dışişleri Bakan Yardımcısı Ayalon, İsrail Adına İlk Resmi Açıklamayı Canlı Yayında Yaptı.


11:28 Nöbet Değişiminde Saldırdılar
İskenderun'daki Saldırıyla İlgili Hatay Valisi Celalettin Lekesiz Başkanlığındaki Heyet Değerlendirme Yaptı.


11:13 Türkiye: Gemiler Serbest Bırakılsın
Türkiye, İsrail'i Protesto Ederek, Gazze'ye Yardım Taşıyan ve İsrail Tarafından Alıkonulan Gemilerin Serbest Bırakılmasını Talep Etti, "Söz Konusu Saldırı Sonucunda Olanlar Karşısında Uluslararası Hukuktan Kaynaklanan Haklarını Saklı Tuttuğunu" Bildirdi.


11:07 İlk Tepki Yine İsrailli Bakandan
İsrail Askerlerinin Düzenlediği Saldırıya İlk Tepki Bizzat İsrail'li Bir Bakandan Geldi.


11:06 İsrail Büyükelçisi Levi Bakanlıktan Ayrıldı
İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Müdahale Etmesi Üzerine Dışişleri Bakanlığına Çağrılan İsrail'in Ankara Büyükelçisi Gaby Levi, Bakanlıktan Ayrıldı.


11:04 İsrail Saldırısı ABD Medyasında
İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı ABD Medyasında da Geniş Yer Buldu.


11:02 Mahmud Abbas: İsrail'in Yaptığı Katliam
Filistin Ulusal Yönetimi Başkanı Mahmud Abbas, İsrail'in Gazze'ye Yardım Gemilerine Düzenlediği Saldırıyı 'Katliam' Olarak Nitelendirdi.


11:02 İspanyol El Mundo Gazetesi: Son İrtibat Kurduğumuzda Gemiler 105 Mil Açıktaydı ve İsrail Gemileri ..
İsrail'in Gece Operasyon Düzenleyerek Ele Geçirdiği Gazze'ye Yardım Götüren Gemilerde En Az Üç İspanya Vatandaşının da Bulunduğu Belirtilirken, İspanyol Gazetesi El Mundo, Gemide Bulunan İspanyol Gazeteci ile Son Olarak Gazze Sahilinden 105 Mil (Yaklaşık 170 Kilometre) Uzaklıkta İrtibat Kurduklarını Duyurdu.


11:02 Ölü Sayısının 19'a Yükseldi İddiası
Hamas'a Yakın Bir İnternet Sitesi, Gemilere Yapılan Saldırıda Ölü Sayısının 19'a Yükseldiğini Duyurdu.


11:01 Livni'den İsrail'e Yardım Teklifi
Tzipi Livni, Türkiye ile Yaşanan Diplomatik Kriz İçin Yardım Teklifinde Bulundu.


11:01 İrlanda Dışişleri Bakanı, Türk Gemisine Saldırıdan Endişeliyiz
İrlanda Dışişleri Bakanı Micheal Martin, Gazze'ye Yardım Götüren Türk Gemisine İsrail Komandolarının Saldırmasından Ciddi Endişe Duyduklarını Bildirdi. Martin, İrlanda Dışişleri Bakanının Gazze'ye Yardım Konvoyu Gemilerindeki 8 İrlanda Vatandaşının da Durumunu Belirlemeye Çalıştıklarını İfade Etti.


10:59 Genelkurmay Başkanı Orgeneral Başbuğ Mısır Gezisini Yarıda Kesti
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Başbuğ'un, incelemelerde bulunmak üzere gittiği Mısır temaslarını yarıda keserek Türkiye'ye döneceği bildirildi.
Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ'un, İsrail'in Gazze yardım konvoyuna saldırısı üzerine, Türkiye'ye döneceği kaydedildi.(ANKA)


10:59 İsrail Büyükelçisi Dışışleri'nden Ayrıldı
"Gazze gemileri"ne düzenlenen kanlı baskın üzerine Dışişleri Bakanlığı'na çağrılan İsrail Büyükelçisi Gaby Levy, Bakanlıktan ayrıldı.
Dışişleri'nde yaklaşık yarım saat kalan Büyükelçi Levy, herhangi bir açıklama yapmadan bakanlıktan ayrıldı.(ANKA)
(CN/ÖMR)


10:47 Başbuğ'dan Son Dakika Kararı
Genelkurmay Başkanı Orgeneral İlker Başbuğ, Mısır gezisini yarıda kesti, Türkiye'ye dönüyor.


10:41 AB Saldırıyla İlgili Soruşturma İstedi
Avrupa Birliği, İsrail Donanmasının Gazze'ye Yardım Gemilerine Saldırısıyla İlgili Soruşturma Açılmasını İstedi.


10:40 Musevi Cemaati'nden 'Üzüntülüyüz' Açıklaması
Musevi Cemaati Türkiye Hahambaşılığı, Mavi Marmara Gemisine Yapılan Askeri Müdahale İlgili Açıklama Yaptı.


10:32 Barak, Davutoğlu ve Gönül ile Görüştü
İsrail Savunma Bakanı Ehud Barak, Davutoğlu ve Vecdi Gönül ve Türk Büyükelçisi Kerum Uras ile Görüştü.


10:31 İsrail Büyükelçisi Levi Dışişleri'nde
Dışişleri Bakanlığı'na çağırılan İsrail'in Ankara Büyükelçisi Gaby Levi, bakanlığa geldi.


10:26 Ehud Barak Davutuğlu İle Görüştü
İsrail Savunma Bakanı Ehud Barak, Davutoğlu ve Vecdi Gönül ve Türk Büyükelçisi Kerum Uras ile Görüştü.


10:25 Yunanistan, İsrail'e Tepki
Yunanistan , İsrail Yardım Filosuna Müdahale Etmesine Tepki Gösterdi.


10:25 Dünya Basını, Saldırısıyı Yorumsuz Verdi
Dünyanın Önde Gelen Medya Kuruluşları, İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırmasını Yorumsuz Verdi.


10:24 El Cezire: Ölenlerden 9'u Türk
El Cezire Televizyonu İsrail'in Gazze'ye Yardım Gemilerine Düzenlediği Saldırıda 9 Türk'ün Hayatını Kaybettiğini Duyurdu


10:18 İsrail:İsrail Askerlerine Ateş Açıldı
İsrail ordu Sözcüsü Barak Raz, gemilere inen askerlere ateş açıldığını öne sürdü.


10:17 İsrail Ordusu Alarma Geçti
İsrail Ordu Radyosu, Filistinlilerin Soğa Dökülmesinden Çekinen İsrail Ordusunun Alarma Geçirildiğini Duyurdu.


10:06 İsrail Ordusundan "Linç" İddiası
İsrail Ordusu, Komandolarının Gazze Gemilerine Baskını Sırasında "Linç" Girişimiyle Karşılandıklarını Öne Sürdü.


09:52 İsrail TV'si: Ölü Sayısı 20'ye Yükseldi
İsrail'in Kanal 2 televizyonu, yabancı kanallara dayanarak, ölü sayısının 20'ye yükseldiğini duyurdu


09:38 İsrail Ordusu: Askerlere Ateş Açıldı
Yardım Gemilerine Operasyon Düzenlemesinin Ardından İsrail'den İlk Açıklama İsrail Ordusu'ndan Geldi.


09:34 İsrail'den İlk Üst Düzey Açıklama
İsrail Sanayi ve Ticaret Bakanı Binyamin Ben Eliezer Saldırı Ardından Meydana Gelen Ölümlere Üzüldüğünü Söyledi.


09:34 Hamas'tan "Başkaldırı" Çağrısı
Hamas, İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısının Ardından Müslümanlara "Başkaldırı" Çağrısında Bulundu.


09:25 Yardım Gemileriyle İletişim Kesildi
İHH İnsani Yardım Vakfı Yetkilileri Filistin'e Yardım Götüren Gemilerle İletişimlerinin Kesildiğini Belirtti.


09:19 İsrail Dışişleri Bakanlığı Acil Toplandı
İsrail Düzenlediği Operasyonda En Az 2 Kişinin Ölmesinin Ardından İsrail Dışişleri Bakanlığı da Acil Olarak Toplandı


09:18 İsrail'e Tepkiler Büyüyor
Levent'teki İsrail Konsolosluğu Önünde Başlatılan Protesto Gösterileri Büyüyerek Devam Ediyor.


09:13 İsrail Büyükelçisi Levi Dışişleri'nde
İsrail'in Ankara Büyükelçisi Gaby Levi'yi Dışişleri Bakanlığı'na Geldi.


08:58 İsrail Tv'lerinden Şok Açıklama
İsrail Televizyonları Yardım Konvoyunda En Az 16 Ölü Olduğunu Bildirirken, Gazeteler İse 10 Ölü Olduğunu Yazdı


08:38 Saldırıya İlk Tepkiler
İsrail'in Yardım Konvoyuna Saldırması Sert Bir Dille Protesto Edildi.


08:37 'İsrail Sonuçlarına Katlanacak'
Dışişleri Bakanlığı'ndan İsrail'in Müdahalesine Yönelik Çok Sert Bir Açıklama Geldi.


08:37 Dışişleri'nden Çok Sert Açıklama
Dışişleri Bakanlığı’ndan İsrail’in müdahalesine yönelik bir çok sert bir açıklama geldi.


08:31 'Türkiye'nin Onuruna Yakışanını Yaptık'
Erdoğan, Arjantin Gezisinin İptal Edilmesiyle İlgili, 'Türkiye'nin Onuruna Yakışan, Yaraşan Neyse Bunu Yaptık' Dedi.


08:04 İsrail TV'si: 16 Ölü Var!
İsrail'de Özel Bir Televizyon Kanalı, Yardım Konvoyunda Ölen Kişi Sayısını 16 Olarak Duyurdu.


07:50 İsrail Başkonsolosluğa'nda Büyük Öfke
Mavi Marmara Yardım Gemisine Ateş Açılmasını Protesto Eden Grup İsrail Başkonsolosluğu'na Girmeye Çalıştı.


07:28 2 Ölü Var!
İsrail, 6 Gemilik Filoya Müdahale Etti; İlk Belirlemelere Göre 2 Kişi Öldü Yaklaşık 30 Kişi de Yaralandı.


07:17 Polisten Müdahale Geldi
İsrail Başkonsolosluğu Önünde Protesto Yapan Gruba Polis Tazyikli Suyla Müdahale Etti.


06:57 Başkonsoloslukta Eylemcilere Müdahale
Özgürlük Gemisi'ne İsrail Askerlerinin Müdahale Etmesi Haberi, İsrail Başkonsolosluğu Önündeki Eylemcileri Kızdırdı.


05:27 İsrail Türk Yardım Gemisine Saldırdı
İsrail Askerleri, İnsani Yardım Taşıyan Gemilere Girerek Ölüm Saçtı.


04:47 Okmeydanı'nı Savaş Alanına Çevirdiler
Okmeydanı'nda Polisin Havaya Ateş Etmesini Bahane Eden Bir Grup, Ortalığı Savaş Alanına Çevirdi.


04:37 İskenderun'da Hain Saldırı: 6 Şehit
Teröristler, İskenderun'da Deniz Komutanlığı Birliğine Saldırdı. 6 Şehit, 9 Yaralı.


01:47 İsrail'e Lanet
Binlerce Vatandaş Önce İsrail Başkonsolosluğu Önünde Ardından Taksim'de Toplanarak İsrail'i Protesto Etti.


00:41 Savaş Gemilerinin Göründüğü An
Dün Gece 22:45 Mavi Marmara'dan Operasyon Öncesi Görüntüler


00:15 Öğrenciler Öğretim Görevlisini Dövdü
Tunceli Üniversitesi Tarafından Düzenlenen 1. Bahar Şenlikleri'nde Olaylar Çıktı.



Diğer Gelişmelerden Bazı Başlıklar

18:00 Alparslan Koleji Bahar Şenliği Düzenledi
18:00 Gemideki İki Erzurumlu'nun Çocukları Haber Bekliyor
18:00 Türk-iş 9. Bölge Temsilcisi Gözgeç, İsrail'i Kınadı
17:59 Şehit Er Akbulut Toprağa Verildi
17:59 Sivil Toplum Örgütleri: İsrail 'Terörist Devlet' Olduğunu Gösterdi
17:58 Terör Örgütünden Misilleme Tehdidi
17:58 Genelkurmay'dan Saldırı Açıklaması
17:58 Cadde Ortasında Silahlı Çatışma
17:57 Samsun'da İsrail Protestosu
17:57 Savunma Bakanı Barak: 'Bütün Sorumluluk Filoyu Düzenleyenlere Aittir'
17:49 Borsa Yüzde 1,54 Değer Kaybetti
17:49 Şık Veysel Meslek Yüksek Okulu'nun Bahar Şenliği (fotoğraflı
17:49 İstanbul'un Fethinin 557. Yıl Dönümü
17:48 4 Eylül Belediyespor'un 3. Lige Çıkması
17:48 Kuzey Yıldızı Kentsel Dönüşüm Projesi'nde Kura Heyecanı
17:47 Samsun Heyeti Odesa'da Samsun'u Tanıtacak
17:47 Hendek'te Sahte Para Operasyonu
17:47 Adapazarı'nda Reklam Tabelası Yayaların Üzerine Düştü: 2 Yaralı
17:46 İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı
17:46 Malatya Kent Konseyi 2. Olağan Genel Kurulu
17:46 Malatya'da Halk Doğu Yürüyüşü Yapacak
17:46 Yazıhan'da Okul Öncesi Eğitim Şenliği
17:45 Şehitlerimizi Uğurluyoruz
17:45 Başkan Yıldız, Sergi Açtı
17:45 En Güzel Vitrin Yarışması
17:45 Karabük'te Hem İsrail Hem de PKK Terör Örgütü Lanetlendi
17:44 Ak Partili Samani: Saldırıyı Şiddetle Kınıyoruz
17:44 Melikgazi Belediyespor Olağan Genel Kurulu Yapıldı
17:44 Kaski'de İhale
17:44 Gediz Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Çevik: 'Amaç Proje Üreten, Araştırma Yapa..
17:44 Edremitli Romanlar İsrail'i ve PKK'yı Kınadı
17:44 Bucaspor, Stjepan Tomas ile Görüşecek
17:43 Gaün'de Türk Halk Oyunları Gösterisi
17:43 Saldırıya Tepki Gösteren Vatandaşlar İsrail Bayrağı Yaktı
17:43 Gap Eğitim ve Kültür Şenlikleri
17:43 MHP Gaziantep Milletvekili Özdemir:
17:42 TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu: Bu Saldırı Kabul Edilemez
17:42 Otomobil At Arabasına Çarptı: 2 Ölü, 2 Yaralı
17:42 İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı
17:42 İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı
17:41 Resim, Mektup ve Şiir Yarışması Ödül Töreni
17:41 Şanlıurfa Hukukçular Derneği: Yardımları Bile Tehdit Algılayan Bu Paranoyak Zi..
17:41 İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı
17:41 Keşan'da Yağmur Duası
17:40 Busmek'in Mudanyalı Kursiyerleri Hünerlerini Sergiledi
17:40 Rizeli Sivil Toplum Örgütleri: Saldırı İnsanlık Tarihine Kara Bir Leke Olarak ..
17:40 Netanyahu Obama ile Görüşmesini İptal Etti
17:40 Bursa'da Trafik Düzenlemesi
17:39 Kumluca Ziya Gökalp Yibo Bulgaristan'dan Döndü
17:39 Kamu-sen Ordu İl Başkanı Okumuş: İsrail'e Artık Tüm Dünya Dur Demeli
17:39 Dünya Sanatlar Akademisi'ne 11 Türk Üye Oldu
17:39 Bir İşyerinin Deposunda Çıkan Yangın İtfaiye Tarafından Söndürüldü
17:38 İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı
17:31 Netanyahu da Ülkesine Dönüyor
17:31 Yaralılar Ashdod Limanında
17:29 İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı
17:29 Yaralılar Ashdod Limanında
17:29 Ulaş'ta 'Kazıyıcı ve Yükleyici Operatörlüğü' Kursu
17:28 Sakarya - Düğünde Tavuklu Pilav Yiyen 65 Kişi Zehirlenme Şüp
17:28 Emekli Korgeneral Osman Fazıl Polat Anıldı (fotoğraflı
17:28 Sivas'ta Doktorlara Adli Tıp Eğitimi Verilecek
17:27 Sivasspor Başkanı Otyakmaz'ın Ağabeyinin Vefatı
17:27 İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı
17:26 4 Eylül Belediyespor'un 3. Lige Yükselmesi
17:26 Sivas '5. Hasta ve Çalışan Güvenliği' Sempozyumu
17:26 İskenderun'da Terör Protestosu
17:25 Altın Kemer, Baş Pehlivan Recep Kara'nın Oldu
17:25 Antalya´Da İsrail Protestosu
17:24 İsrail'in Gazze'ye Yardım Götüren Gemilere Saldırısı
17:23 Konya İl Genel Meclisi Başkanı Selvi'den İsrail'e Kınama

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder