15 Mart 2022 Salı

KalDer Ankara /22. Kamu Kalite Sempozyumu'na Son 1 Hafta ! / Haftalık Bülten

Emre KILCI'yı , 22.Kamu Kalite Sempozyumu'nda Ağırlayacağız !
ELTEMTEK A.Ş. çatısı altında profesyonel olarak iş hayatına atılmış ve enerji sektöründe yüksek gerilim hatları ile yenilenebilir enerji tesisleri üzerine çalışma fırsatını yakalamıştır. TEİAŞ/Özel Sektör Enerji İletim Hattı etüt ve projelendirme işlerinde Uzman Yardımcısı ve Uzman olarak 6 yıl ve bu tesislere ait kamulaştırma/izin proje süreçlerinde Proje Birim Şefi olarak 2 yıl olmak üzere toplam da 8 yıllık saha ve ofis olmak üzere farklı kademelerde görev yapma şansı bulmuştur. 2018 yılı itibariyle Enerji ve İletim Tesisleri alanında Müdürü olarak ETKB/TEİAŞ himayelerinde ve ELTEMTEK A.Ş. çatısı altında Enerji Sektöründeki (enerji üretim, iletim ve kısmen de dağıtım alanında) teknoloji ve bilişime dayalı büyük çaplı birçok mühendislik projesinde çalışmıştır. Sayın Kılcı, "Kamu Yönetiminde İyi Uygulama Paylaşımları " özel konuşmasıyla 24 Mart'ta bizlerle olacak.
Sempozyuma kayıt olmak için tıklayınız.
Mart Ayı Genel Katılıma Açık Eğitim Takvimini İncelediniz Mi?
KalDer Akademi mart ayı genel katılıma açık online eğitim takvimimiz yayınlandı!
Eğitim detaylarına ulaşmak için  'kalderegitim@kalder.org' adresinden bilgi alabilir veya butona tıklayarak web sitesinden detaylı bilgi alabilirsiniz.
DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYINIZ
EFQM Tanıma ve Ödül Programı Başvuruları Başladı!
KalDer EFQM Tanıma ve Ödül programı değerlendirici Başvuruları Başladı!

Detaylı bilgi için: Türkiye Mükemmellik Ödülleri Sekreteri, Esra Karakaş Kurşun, esra.karakas@kalder.org
25. Kalite Çemberi ve Kaizen Ödülleri Başvuruları Devam Ediyor
2022 Kalite Çemberi ve Kaizen Ödülleri başvuruları devam ediyor. Başvuru için son tarih 18 Mart 2022. Ayrıntılı bilgi ve başvuru formu için www.kalderankara.org web sayfamızı ziyaret edebilir veya cenk.yangin@kalder.org adresine mail atabilirsiniz.

Son başvuru tarihi : 18 Mart 2022
DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYINIZ
BİZE ULAŞABİLECEĞİNİZ KANALLAR



Bu e-posta size SmartMessage™ kullanılarak gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder