29 Aralık 2010 Çarşamba

* Dua boşa gitmez

Açıklama: Açıklama: Açıklama: www.dinimizislam.com

Açıklama: Açıklama: Açıklama: bilgi@dinimizislam.com

30 Aralık 2010, Perşembe

Dua boşa gitmez

.

 

Tâbiinin büyüklerinden Sâbit bin Eslem hazretleri buyurdu ki:

Bir Müslüman Allahü teâlânın anıldığı yere dağlar kadar günahla girse, çıktığı zaman üzerinde zerre kadar günah kalmaz.

Mümin kıyamet gününde Allahü̈ teâlânın huzurunda durur. Allahü teâlâ ona, (Ey kulum! Sen, dünyada bana ibadet eden kullarımla beraber ibadet ediyor muydun?) diye sorunca o mümin, (Evet, onlarla birlikte ben de ibadet ediyordum ya Rabbi!) der. Yine Allahü teâlâ, (Ey kulum, dünyadayken bana dua edip yalvaran ve beni zikredip ananlarla beraber, sen de yalvarıp beni andın mı?) diye sorar. O mümin yine, (Evet ya Rabbi!) diye cevap verir. Bunun üzerine Allahü teâlâ, (İzzetim hakkı için, beni zikredip, andığın her yerde ben de seni andım. Nerede dua edip yalvardınsa, o duanı kabul ettim) buyurur.

Sâbit bin Eslem hazretleri sonra şu hadis-i şerifi bildirdi:

(Müminin hiçbir duası reddedilmez. Karşılığı ya dünyada verilir veya âhirete tehir edilir yahut günahlarına kefaret olur.)

 

 

Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için | Dini sualler için | Mail grubu sayfası

 

www.dinimizislam.com | www.mehmetalidemirbas.com | www.evlilikrehberi.net

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder