30 Mart 2010 Salı

* Seçkin maniler - 38

y1.jpg

 

Onun gözü kararmış,

Beti benzi sararmış,

Belki bulurum diye,

Köy köy gezip ararmış.

* * *

Hele bakın geline!

Lale almış eline,

Dikkati çeksin diye,

Al bağlamış beline

* * *

Bana vurdu taş ile,

Doldu gözüm yaş ile,

Sopadan kurtulamam,

Bu akılsız baş ile?

* * *

Serildi kilim gibi,

Doğrandı dilim gibi,

Şu ayrılık acısı,

Geliyor ölüm gibi.

* * *

Döner feleğin çarkı,

Bırakmaz beni korku,

Sana gönül vereli,

Gözüme girmez uyku.

* * *

Meşrubatı seçersin,

Soğuğunu içersin,

Beni gördüğün halde,

Niye gülüp geçersin?

* * *

Kalmadı adım, sanım,

Sensiz geçmiyor ânım,

Hoca, der soysuzlara,

Kaynamaz benim kanım.

 

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder