24 Mart 2010 Çarşamba

* Seçkin maniler - 34

y1.jpg

 

Elinde bekler kürek,

Bize sabırlar gerek,

Her acıya katlanır,

Buna dayanmaz yürek.

* * *

Kısılıyor seslerim,

Kırıldı heveslerim,

Bize gelirsen eğer,

Bal kaymakla beslerim.

* * *

Yok derdim Dilek gibi,

Göründü melek gibi,

Ne kadar ham imiş,

Tadı yok kelek gibi.

* * *

Bulanıktım, duruldum,

Başköşeye kuruldum,

Kanın ne kadar sıcak,

Hemen sana vuruldum.

* * *

Hazırmış yeşil çardak,

Meşrubat dolu bardak,

Sizin köyün kızları,

Ne kadar da fıkırdak...

* * *

Etrafa yayılırım,

Utangaç sayılırım,

Karşılaşsak seninle,

Düşer de bayılırım.

* * *

Görmek için göz ister,

Anlatmaya söz ister,

Hoca, küstürdün onu,

Barışmaya yüz ister.

 

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder