21 Mart 2010 Pazar

* Seçkin maniler - 31

y1.jpg

 

Girme dost arasına!

Merhem ol yarasına!

Acıdım kıyamadım,

Babamın parasına.

* * *

Bak geliyor şişmanlar,

Sözlerine pişmanlar,

Uyumlu halimizi,

Çekemiyor düşmanlar.

* * *

Kimse kapı çalmadı,

Gelip beni almadı,

Oyalayıp durursun,

Artık sabrım kalmadı.

* * *

Çıkılmaz başa kadar,

Durdum bu yaşa kadar,

On bilezik yaparsan,

Beklerim kışa kadar.

* * *

Engeller aşılmaz mı?

Ona ulaşılmaz mı?

Darılıp ayrılsa da,

Bir gün kavuşulmaz mı?

* * *

Ördüğü el işleri,

Ansızın gelişleri,

Beni ona bağladı,

Anlamlı gülüşleri.

* * *

Çocuk gibi zırladım,

İmkânları zorladım,

Artık gece gel kaçır!

Bohçamı hazırladım.

 

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder