29 Mart 2010 Pazartesi

* Seçkin maniler - 37

y1.jpg

 

Her an seni özlerim,

Yollarını gözlerim,

Bitsin artık hasretlik,

Kurumuyor gözlerim.

* * *

Gözyaşları dökerim,

Genç yaşında çökerim,

Kimse bilmez hâlimi,

Kara sevda çekerim.

* * *

Gocunur yarası çok,

Kimseyle arası yok,

Durmaz yüksekten atar,

Cepte on parası yok.

* * *

Annem alladı beni

Tutup pulladı beni,

Belki görürsün diye,

Suya yolladı beni.

* * *

Sebep yokken ağlama!

Karaları bağlama!

Öyle zengin değilim,

Bana gönül bağlama!

* * *

Hep peşimde gezersin,

Niye beni üzersin?

Fazla yaklaşma bana!

Bir gün sen de bezersin.

* * *

Hoca, bakma kusura!

Çare bitmez cesura,

Nereye gidersen git!

Gelirim ardın sıra.

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder