1 Şubat 2022 Salı

KalDer Ankara / Sürekli İyileştirme Sohbetleri'ne Devam Ediyoruz!  / Haftalık Bülten

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Sayın Mehmet Ali,

 

 
 
Sürekli İyileştirme Sohbetleri'ne Devam Ediyoruz!
 
Süreli İyileştirme Sohbetleri'ne devam ediyoruz. 2021 yılında Kalite Çemberi kategorisinde iki ödül alan Kastamonu Entegre A.Ş.'nin Global Kalite ve Kalite Sistemleri Direktörü Bekir YARAŞIR, 10 Şubat Perşembe 14:00'te Sürekli İyileştirme Sohbetleri'nde bizlerle olacak. 

Kayıt için tıklayınız.
 
KalDer Akademi Artık Online!

Her biri alanında uzman 400'ü aşkın eğitmen; 300'den fazla zengin eğitim içeriğinin yer alacağı platforma artık dilediğiniz her yerde KalDer kalitesiyle ulaşabileceksiniz!

Detaylı bilgi için: kalderegitim@kalder.org
 
25. Kalite Çemberi ve Kaizen Ödülleri Başvuruları Başladı!
 
Kurumlarda ekip çalışmalarının yaygınlaşması ve iyi uygulama örneklerinin paylaşılarak birbirinden öğrenme fırsatı yaratılması amacıyla Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı düzenlenmekte, Kalite Çemberleri ve Kaizen konusunda ödül verilmektedir. 

Son başvuru tarihi : 18 Mart 2022
Detalı bilgi için tıklayınız.
 
KalDer Ankara Şubesi Seçimli Genel Kurul Duyurusu
 
KalDer Ankara Şubesi 2021 yılı Seçimli Genel Kurul Toplantısı 19 Şubat 2022 günü saat 14.00'te KalDer Ankara Şubesi Toplantı Salonunda yapılacaktır. 
Tüzüğümüz gereğince Genel Kurula katılma hakkı olan Asil Üyelerimiz (Tüzel üye temsilcileri ile bireysel asil üyeler) davetlidir.     
Toplantıya katılım durumunuzu 4 Şubat Cuma günü mesai bitimine kadar bildirmenizden memnuniyet duyarız. 
Detaylı bilgi için tıklayınız.
 
22. Kamu Kalite Sempozyumu Sponsorluğu
 
Son 10 yılda yaklaşık 4000 kişinin katıldığı Kamu Kalite Sempozyumu, ülkemiz kamu sektöründeki yönetim kalitesinin geliştirilmesi amacıyla yapılan en büyük etkinliktir.
Kamu Kalite Sempozyumu'na sponsor olarak ülkemizde eğitim, sağlık ve kamu hizmetleri başta olmak üzere her türlü alanda yaşam kalitesini arttırmak için 30 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren bir sivil toplum örgütünü destekleyin.
Detaylı bilgi ve sponsorluk dosyası için tıklayınız.
 
GençKal 12.Eğitim Dönemi'ne Başlıyor!
 
GençKal, 12. Eğitim Dönemi'ne 4 Şubat Cuma 18:00'de değerli KalDer gönüllüsü Aslı Peker eğitmenliğinde Değişim Yönetimi Eğitimi ile başlıyor.
Kubler-Ross, Değişime Tepki Eğrisi ve Direnç konularını içeren Değişim Yönetimi Eğitimi ile yeni döneme yüksek gireceğiz.
 
2022 Eğitim Planınızı Gelin Birlikte Oluşturalım!
'Bireysel' ve 'kurumsal' seçenekleriyle;
  • EFQM Lisanslı Eğitimler
  • Yönetim Sistemleri Eğitimleri
  • Sürdürülebilirlik Hizmetleri Danışmanlığı
  • 300'ü aşkın zengin eğitim içeriği
  • İnteraktif eğitim sistemi
Yüz yüze, çevrimiçi, videolu ve ister web'ten ister mobil uygulamadan kolayca ulaşılabilen eğitim alternatifleri "KalDer Akademi"de sizleri bekliyor. Profesyonel bir eğitim planı oluşturmak için "kalder@kalder.org" ve "ankara@kalder.org" adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 
KalDer Ankara Şubesi Taşındı!

KalDer ankara yeni ofisinde hizmet vermeye devam edecektir. Fatura kesecek tedarikçilerimiz için yeni fatura bilgilerimizi daha sonra paylaşacağız. 

Yeni Adres: Konutkent Mahallesi, 3028 Cd. Kule Evo Residence, 16/A Blok, No: 47 Çankaya Ankara 
 
Artık Üyelik Aidatlarını Ödemek Daha Kolay
 
"Üyelik aidatlarınızı ödemek artık daha kolay"
Üyelerimize vereceğimiz şifreler ile web sitemiz üzerinden üyelik aidatlarınızı bit tıkla ödeyebileceksiniz.
Üyelik aidat ödemesi yapmak için lütfen tıklayınız. Detaylı bilgi için bizlerle iletişime geçebilirsiniz.
 
 

İletişim Bilgileri
KalDer Ankara Şubesi

Konutkent Mahallesi, 3028 Cd. Kule Evo Residence, 16/A Blok, No: 47 Çankaya Ankara 
Tel: 0312 447 48 68 E-Posta: ankara@kalder.org

www.kalderankara.org

 

 

 

 

 
 
 

Bilgilendirme e-postalarını almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.


Bu e-posta size SmartMessage™ kullanılarak gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder