1 Eylül 2020 Salı

KalDer Ankara / Online 17.İnsan Kaynakları Kongresi 9 Eylül'de / Haftalık Bülten

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Sayın Mehmet Ali,

 

 
 
"17. İK Kongresinde Sosyalleşme ve Etkileşim Aralarında Sizleri Bekliyoruz"
17.İK Kongresi boyunca verilecek her iki "Sosyalleşme ve Etkileşim" arasında aşağıda yer alan çalıştaylara katılarak hem bilgi sahibi olabilir hem de sizle beraber aynı odada yer alan katılımcılarla tanışabilirsiniz. Kayıt ve ayrıntılı bilgi için tıklayınız.
 
Covid-19'un İşletmeler Üzerindeki Etkisi Araştırması
ILO'nun Covid-19'un işletmeler üzerindeki etkisini araştırmak üzere geliştirdiği anket çalışmasını Türkiye'de Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi ve İnsan Kaynakları Meslek Derneği yürütmektedir. Uluslararası Çalışma Örgütü -ILO SCORE programı kapsamında geliştirilen bu anketin temel amacı Covid-19 salgınının işletmeler üzerindeki etkisini araştırmak ve politika oluşturmada girdi sağlamaktır.
Yalnızca 10 dakikanızı ayırarak çalışmaya katkı vermenizden memnuniyet duyarız. Ankete erişmek için lütfen tıklayınız.
 

Sunum Başvuruları Başladı

23.Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı sunum başvuruları başladı. Başvuru formu için lütfen tıklayınız.
 
ANKÜSEM İşbirliği ile Yükseköğretim Kurumlarında Kalite Süreçleri Eğitimi - Online
Yükseköğretim değerlendirme süreçlerinde görev alan ya da alacak olan yükseköğretim kurumu çalışanlarına yönelik olarak, Ankara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (ANKÜSEM) ile iş birliği kapsamında Yükseköğretim Kurumlarında Kalite Süreçleri Eğitimi uzaktan eğitim yöntemiyle (eş zamanlı sanal sınıf ortamında) olarak gerçekleşecektir.
 
Online Genel Katılıma Açık Eğitim Takvimi
Eylül ayı online Genel Katılıma Açık eğitim takvimi yayınlandı. Takvimi incelemek için tıklayınız.
 
 

İletişim Bilgileri
KalDer Ankara Şubesi

Uğur Mumcu Caddesi Kız Kulesi Sokak 21/6 GOP Ankara
Tel: 0312 447 48 68 E-Posta: ankara@kalder.org

www.kalderankara.org

 

 

 

 

 
 
 

Bilgilendirme e-postalarını almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.


Bu e-posta size SmartMessage™ kullanılarak gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder