22 Eylül 2020 Salı

KalDer Ankara / 23.Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı'nda Etkileşim Arası Fırsatı / Haftalık Bülten

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Sayın Mehmet Ali,

 

 
 
23.Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı'nda Etkileşim Araları
Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı'nın 23.sünü 15 Ekim 2020 Perşembe günü online olarak gerçekleştireceğiz. Etkinliği online olarak gerçekleştirmemiz nedeniyle geçtiğimiz yıllarda konferansımızda stant açan firmalar bu sene ne yazık ki bu imkandan yararlanamayacaklar. Biz de firmaları, katılımcılarla konferansımızda bir araya getirebilmek için oturumlar arasına yarım saatlik "Etkileşim Arası" koyduk. Bu etkileşim arasında firmanızı tanıtabilir, iyi uygulamanızı anlatabilir veya network ortamı sağlayabilirsiniz. Ayrıntılar için tıklayınız.
 
17. İnsan Kaynakları Kongresi Tamamlandı
9 Eylül tarihinde dijital ortamda gerçekleşen 17. İnsan Kaynakları Kongresi 497 kişinin katılımı ile tamamlandı. Katılımcılarına uygulanan anket sonucu organizasyonun başarı oranı %89,2 çıktı. Ayrıntılı rapor için tıklayınız.
 

23. Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı Kayıtları Devam Ediyor

23.Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı kayıtları devam ediyor. Konferansla ilgili ayrıntılı bilgi almak ve kayıt formuna ulaşmak için tıklayınız.
 
ANKÜSEM İşbirliği ile Yükseköğretim Kurumlarında Kalite Süreçleri Eğitimleri Sona Erdi
Yükseköğretim değerlendirme süreçlerinde görev alan ya da alacak olan yükseköğretim kurumu çalışanlarına yönelik olarak, Ankara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (ANKÜSEM) ile iş birliği kapsamında Yükseköğretim Kurumlarında Kalite Süreçleri Eğitimi uzaktan eğitim yöntemiyle (eş zamanlı sanal sınıf ortamında) olarak gerçekleştirdik.
 
Yüz Yüze Genel Katılıma Açık Eğitim Takvimi
Yüz yüze Genel Katılıma Açık eğitim takvimini incelemek için tıklayınız.
 
 

İletişim Bilgileri
KalDer Ankara Şubesi

Uğur Mumcu Caddesi Kız Kulesi Sokak 21/6 GOP Ankara
Tel: 0312 447 48 68 E-Posta: ankara@kalder.org

www.kalderankara.org

 

 

 

 

 
 
 

Bilgilendirme e-postalarını almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder