8 Eylül 2020 Salı

KalDer Ankara / 23.Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı Kayıtları Başladı / Haftalık Bülten

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Sayın Mehmet Ali,

 

 
 
23.Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı 15 Ekim'de Online 
15 Ekim tarihinde Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı online olarak gerçekleştirilecek. Almış olduğumuz Covid-19 virüsü tedbirleri nedeniyle bu yıl 23.sünü düzenleyeceğimiz etkinliğimizi online olarak gerçekleştirme kararı aldık. Finale kalan ekiplere ve kayıt formuna ulaşmak için lütfen tıklayınız.
 
17. İnsan Kaynakları Kongresine Son 1 Gün
Yarın online olarak gerçekleşecek 17.İnsan Kaynakları Kongresi için kayıtlarımız devam ediyor. Kayıt formuna ulaşmak ve etkinliğe kayıt olmak için lütfen tıklayınız.
 

Sunum Başvuruları Başladı

23.Kalite Çemberleri Paylaşım Konferansı sunum başvuruları başladı. Sunum başvuruları için son tarih 18 Eylül. Başvuru formu için lütfen tıklayınız.
 
ANKÜSEM İşbirliği ile Yükseköğretim Kurumlarında Kalite Süreçleri Eğitimi - Online
Yükseköğretim değerlendirme süreçlerinde görev alan ya da alacak olan yükseköğretim kurumu çalışanlarına yönelik olarak, Ankara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (ANKÜSEM) ile iş birliği kapsamında Yükseköğretim Kurumlarında Kalite Süreçleri Eğitimi uzaktan eğitim yöntemiyle (eş zamanlı sanal sınıf ortamında) olarak gerçekleşecektir.
 
Online Genel Katılıma Açık Eğitim Takvimi
Eylül ayı online Genel Katılıma Açık eğitim takvimi yayınlandı. Takvimi incelemek için tıklayınız.
 
 

İletişim Bilgileri
KalDer Ankara Şubesi

Uğur Mumcu Caddesi Kız Kulesi Sokak 21/6 GOP Ankara
Tel: 0312 447 48 68 E-Posta: ankara@kalder.org

www.kalderankara.org

 

 

 

 

 
 
 

Bilgilendirme e-postalarını almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.


Bu e-posta size SmartMessage™ kullanılarak gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder