27 Nisan 2011 Çarşamba

12. Kamu Kalite Sempozyumu - İndirimli Kayıtlar 10 Mayıs'a kadar! CRM:00058317

17 Mayıs 2011-TOBB İkizler Sosyal Tesisleri, Ankara

Sempozyum Programı

08.3009.30 Kayıt

09.30–10.00 Açılış Konuşmaları

10.00–10.35 Türkiye'de ve Dünya'da Kamu Reformlarının Değerlendirilmesi

Cemil Çiçek, Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı (teyit bekleniyor)

Cevdet Yılmaz, Devlet Bakanı (teyit bekleniyor

Nihat Ergün, Sanayi ve Ticaret Bakanı (teyit bekleniyor)

10.35–11.10 Türkiye'de ve Dünya'da Kamu Reformlarının Değerlendirilmesi

Ulrich Zachau, Dünya Bankası Türkiye Ülke Direktörü

Münih Üniversitesi'nde matematik ve iktisat alanlarında eğitim gördükten sonra, Oxford Üniversitesi'nde Rhodes Bursu ile iktisat doktorasını tamamladı. McKinsey&Co için çalışmış ve Bonn Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak görev yaptı. 2003 yılından Ocak 2007'ye kadar Dünya Bankası Latin Amerika ve Karayipler Strateji ve Operasyonlar Direktörü olarak görev yaptı. Tamamı için tıklayınız.

11.10–11.30 Ara

11.30–12.45 Merkezi ve Yerinden Yönetim Dengesi

Panel Başkanı: Dr. Ümit Özlale, Kamu Politikaları Eğitim ve Araştırma Enstitüsü, TEPAV

Lisans eğitimini 1995 yılında ODTÜ İktisat Bölümü'nde tamamlayan Ümit Özlale, yüksek lisans ve doktora çalışmalarını Boston College'de tamamlayarak 2001 yılında Bilkent Üniversitesi İktisat Bölümü'nde öğretim üyesi olarak çalışmaya başlamıdı.

2006 yılında Yüksek Öğretim Kurumu'ndan doçentlik derecesini alan Ümit Özlale, akademik çalışmalarının yanında T.C. Merkez Bankası Ekonomik Araştırmalar ve Para Politikası Genel Müdürlüğü'nde danışman olarak çalıştı, Maliye Bakanlığı ve Dünya Bankası ile projeler yürütmüştü. Özlale ayrıca TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Uluslararası Girişimcilik bölüm başkanıdır. Tamamı için tıklayınız.

Ahmet Yaman, DPT Müsteşar Yardımcısı

ODTÜ Şehir ve Bölge Planlama Bölümünden 1987 yılında mezun oldu. Mezuniyet sonrası, aynı bölümde muhtelif projelerde proje asistanlığı yaptı ve araştırma görevlisi olarak çalıştı. Araştırma görevlisi iken, 1989 yılında DPT'de uzman yardımcısı olarak göreve başladı. 1995 yılında Planlama Uzmanlığına atandı. 1992–1994 tarihleri arasında Amerika Birleşik Devletlerinde, Cornell Üniversitesinden Bölge Bilim -Bölge Planlama alanında yüksek lisans derecesi aldı.

Bölgesel Gelişme ve Yapısal Uyum Genel Müdürlüğünde; Kasım 2003-Şubat 2004 tarihleri arasında Genel Müdür Yardımcılığı, Şubat 2004-Temmuz 2009 tarihleri arasında da Genel Müdürlük görevlerinde bulundu.

Temmuz 2009 tarihinde Müsteşar Yardımcılığına atandı. Tamamı için tıklayınız.

Zekeriya Şarbak, İçişleri Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı


Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi'ni 1983 yılında bitirdi. Seben, Karaçoban Kaymakamlıkları, Mülkiye Müfettişliği, İçişleri Bakanlığında Müsteşar Yardımcılığı yaptı. 22 Aralık 2008 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan valiler kararnamesi ile Rize valiliğine atandı. 2009 Bakanlar Kurulu kararıyla merkeze alındı. 2009 yılı Aralık ayından bu yana İç İşleri Bankalığı Müsteşar Yardımcısı olarak görev yapmaktadır. Tamamı için tıklayınız.

Hayrettin Güngör, Türkiye Belediyeler Birliği, Genel Sekreter (teyit bekleniyor)
12.45-13.45 Öğle Yemeği

13.45–15.00 Kamu Çalışan ve Yöneticilerinin Performans Yönetimi

Mehmet Tekinarslan, Devlet Personel Başkanı (teyit bekleniyor)
Cüneyt Evirgen, Sabancı Üniversitesi, Yönetici Geliştirme Birimi Direktörü

1986 yılında Boğaziçi Üniversitesi Elektrik Mühendisliği ve Matematik bölümlerinden çift lisans diploması aldı. Boğaziçi Üniversitesinde Pazarlama konusunda yüksek lisans çalışmalarına devam ederek MBA derecesi aldı ve 1995 yılında Michigan State University'de aynı konuda doktora çalışmasını tamamladı. 2003 – 2004 arasında Koç Üniversitesi ve Sabancı Üniversitesi'nde Pazarlama, Küresel Pazarlama, Stratejik Marka Yönetimi konularında ders verdi. 2004 sonu itibarı ile Perakendecilik Programının Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU) ile birleşmesi neticesinde Direktör olarak EDU bünyesine katıldı. Tamamı için tıklayınız.

15.00–15.30 Ara

15.30–17.00 "Ulusal Kalite Ödülü Kamu Kategorisi Ödül Töreni"

Sempozyum Katılım Bedelleri

10 Mayıs'a kadar 11 Mayıs ve sonrası
KalDer Üyesi 110 TL 130 TL
Diğer 130 TL 150 TL

Çalıştay Programı / 16-18 Mayıs 2011, Radisson Sas Otel, Ulus Ankara
(Çalıştaylar 20 kişi ile sınırlıdır, kayıt önceliği esastır)

Tarih: 16 Mayıs 2011 Saat: 09.30-17.00

Yönetim Sistemlerinin Entegrasyonu Çalıştayı
Yönetici:
Gökçen Kırımhan Hökelek-Age Danışmanlık-Kurucu Ortak

Özgeçmiş için tıklayınız.

Günümüzün iş dünyasında, kuruluşların ISO 9001 kalite, ISO 14001 çevre, OHSAS 18001 iş sağlığı ve güvenliği, ISO 22000 gıda güvenliği gibi birden fazla yönetim sistem standardının şartlarını uygulamaları artık neredeyse kaçınılmazdır.
Katılımcılar, bu eğitimle yönetim sistemlerinin entegrasyon yöntemi hakkında, teorik ve yapılan uygulama çalışmaları ile pratik bilgi sahibi olacaklardır. Entegre yönetim sistemleri eğitimleri, talep doğrultusunda farklı kombinasyonlarda verilebilmektedir.

Tarih: 16 Mayıs 2011 Saat: 09.30-17.00

Stratejik Planlama Çalıştayı
Yönetici:
A.Berker Telek, Orsa Danışmanlık-Kurucu Ortak
Özgeçmiş için tıklayınız.

EFQM Mükemmellik Modelinin ikinci kriteri olan Politika ve Strateji, bir kuruluşu, gelecekte bulunmak istediği noktaya taşıyacak stratejik yönetim sürecinin aşamalarını tanımlamaktadır. Stratejik yönetimin diğer uygulama alanı ise şirket hedeflerinin departman, takım ve birey hedeflerine dönüştürülmesinde kullanılan önemli bir yönetim aracı olmasıdır. Ayrıca 5018 sayılı kanunla kamu sektöründe de artık bir zorunluluk haline gelen stratejik plan, aynı zamanda şirketleri/kurumları hedeflerine ulaştıracak şekilde tüm süreçlerinin yeniden tasarlanmasının ve iyileştirilmesinin de ilk adımıdır. Çünkü stratejik plan çalışması sonucunda şirketi hedeflerine taşıyacak kritik süreçler belirlenmektedir ki iyileştirme çalışmaları da bu süreçlerden başlamalıdır.

Tarih: 18 Mayıs 2011 Saat: 09.30-17.00

Vatandaş Memnuniyeti Çalıştayı
Yönetici: Timur Akarsu, Brisa-Müşteri Hizmetleri Yöneticisi
Özgeçmiş için tıklayınız.

Kamu kuruluşların temel varlık nedenleri; hizmet sundukları vatandaşlarıdır. Kuruluşlar, müşterileri olan vatandaşlarını memnun edebildikleri sürece başarılı olabilirler. Bu sebeple önemli olan, vatandaşlarımızı nasıl tanımladığımız ve onları nasıl gördüğümüzdür. Çalıştayın amacı; vatandaş odaklılık, mükemmellik ve vatandaş memnuniyetine giden yolda katılımcılarda bilinç oluşturmak, başarılı uygulamaları paylaşmaktır. Vatandaş memnuniyeti, şikayet yönetimi, memnuniyeti etkileyen göstergelerin izlenmesi, vatandaş algılamalarının ölçülmesi, bu algılama sonuçları ile kuruluş iç performans göstergelerinin karşılaştırılması ve değerlendirmesi konularında genel yaklaşımlar sunmak ve yol göstermektir.

Tarih: 18 Mayıs 2011 Saat: 09.30-17.00

Zaman ve Toplantı Yönetimi
Yönetici:
Ali İsmet Koçak, Alarko Carrier-Eğitim Komitesi Başkanı
Özgeçmiş için tıklayınız.

Zaman En Büyük Kaynaktır. O Yönetilmeden Hiç Bir Şey Yönetilemez
Zaman Yönetimi: Zamanın hayatımızdaki önemi, zaman tuzakları nelerdir? Öncelikleri bilmek ve sıralamak, ertelemek hastalığı, kendini gereğinden fazla işe adamak, acelecilik eziyeti, kırtasiyecilik ve verimsiz okuma, rutin ve gereksiz işler, gündemsiz ve
verimsiz toplantılar, kararsızlık sendromu, hayır diyememek
Toplantı Yönetimi:
Toplantı gündemi, toplantı yönetimi, neden etkin toplantı? Toplantı türleri, etkili toplantı için altın kurallar, toplantı liderliği, toplantıyı kapatma

Çalıştay Katılım Bedelleri

KalDer Üyesi 235 TL Kayıt Formu için Tıklayınız.
Diğer 295 TL
Kayıt ve İletişim: KalDer Ankara Şubesi, Sempozyum Sorumlusu-Burcu Koçyiğit
Tel: 0312 447 48 68 / 13 Faks: 0312 447 48 68
E-posta: burcu.kocyigit@kalder.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder