5 Ekim 2009 Pazartesi

Eğitim İşbirliği Duyurusu CRM:00238319

Ekim 2009

Sayın Mehmet Ali KÖSE,

KalDer Eğitimlerinde İşbirliği

KalDer'in 2009 yılı stratejileri doğrultusunda, Eğitim Portföyü EFQM Mükemmellik Modeli kapsamında gözden geçirilerek ihtiyaç duyulan konu başlıklarında Eğitim işbirlikleri yapılmış ve Temmuz 2009 tarihi itibariyle İnsan Kaynakları eğitimleri portföye dahil edilmiştir.

EFQM Mükemmellik Modeli'nde "Çalışanların Yönetimi" kriterini destekleyecek eğitim programlarını yapmış olduğumuz İşbirlikleri doğrultusunda devreye almış bulunmaktayız.

Ulusal Kalite Hareketi'ne katılan kuruluşların Kurumsal Gelişimlerini desteklemek adına EFQM Mükemmellik Modeli çerçevesinde ihtiyaç duyabilecekleri konularda çok daha geniş bir alanda hizmet vermiş olacağız.

Eğitim portföyümüzde olmayan, ihtiyaç duyduğumuz diğer eğitim başlıklarında da İşbirliklerimiz devam edecektir.

İşbirliği yapmış olduğumuz Eğitim programları :

Eğitim Adı

Tarihi

Kamu Kurumları İçin Mükemmellik Kültüründe Stratejik İnsan Kaynakları Bilinç Geliştirme Eğitimi

16 Ekim Sabah

Kamu Kurumları İçin Mükemmellik Kültüründe İletişim Becerileri

16 Ekim öğleden sonra

Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi

2 Kasım

Stratejik Eğitim Yönetimi

4 Kasım Sabah

Ekonomik Kriz Ortamında İnsan Kaynakları Yönetimi: Alternatif Strateji & Uygulamaları

4 Kasım

İnsan Davranışı ve Motivasyon Yönetimi

5 Kasım Sabah

Duygusal Zekalı Liderlik

5 Kasım Öğleden sonra

Takımdaşlık

6 Kasım Sabah

Takımda Yaratıcılık

6 Kasım Öğleden sonra

İnteraktif Performans Değerlendirme Uygulamaları

6 Kasım

Takdir-Tanıma Ödüllendirme Sistemleri

7 Kasım

Eğitim Bedelleri :

Tam günlük eğitimler : KalDer üye fiyatı 200 TL + KDV, üye harici fiyat 250 TL + KDV

Yarım günlük eğitimler : KalDer üye fiyatı 110 TL + KDV, üye harici fiyat 130 TL + KDV

Eğitim Saatleri :

Sabah : 09.30-13.00

Öğleden Sonra : 13.30-17.00

Katılım İçin :

http://egitim.kalder.org

Bilgi İçin :
KalDer Eğitim Departmanı

Nezahat Eren - nezahat.eren@kalder.org

Kurumsal Sponsorlarımız

Diğer Hizmetlerimiz

Ulusal Kalite Ödülü
Eğitimler
Kıyaslama Grup Projeleri
Ulusal Kalite Hareketi
Kalite Kongresi
Üyelikler
Yayınlar
Önce Kalite Dergisi
TMME


Abonelik

KalDer e-bülten'i almak istemiyorsanız tıklayınız

Kayıt olmak için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder