6 Aralık 2022 Salı

Dünya Kalite Ayı Raporunu İncelediniz Mi?  / Haftalık Bülten

KalDer Ankara Gönüllüsü Olmak İster Misiniz?
Bilgi ve deneyimlerinizi kalite bilincinin geliştirilmesi için kullanmak ister misiniz? Sürdürülebilir rekabetin gelişimine hizmet etmek için çalışan KalDer'in misyonuna gelin beraber katkı sağlayalım!
Eğer siz de KalDer gönüllüsü olmak isterseniz 'Gönüllü Başvuru Formunu' doldurabilirsiniz.
Gönüllü Başvuru Formu İçin Tıklayınız
Dünya Kalite Ayı Raporunu İncelediniz Mi?
Dünya Kalite Ayı kapsamında gerçekleştirdiğimiz ücretsiz etkinliklerimize katılan katılımcılarımıza yönelttiğimiz değerlendirme anketi sonuçlarını derlediğimiz rapor yayında!
Rapor için Tıklayınız
Kasım ayı Yönetim Kurulu Toplantımızı Nüve Laboratuvar Cihazları A.Ş. de Gerçekleştirdik
Kasım ayı Yönetim Kurulu toplantımızı Nüve Laboratuvar Cihazları A.Ş. de gerçekleştirdik. Ev sahiplikleri için Yönetim Kurulu üyemiz Sayın Beril İzgin'e çok teşekkür ederiz. Aynı zamanda Yönetim Kurulu üyemiz Sayın Levent Aydaş'a da üyelikteki 5. Yılı için plaketimizi takdim ettik.
TAV Esenboğa Havalimanı Genel Müdürü Nuray Demirer'i Yerinde Ziyaret Ettik
KalDer Ankara olarak, TAV Esenboğa Havalimanı Genel Müdürü Sayın Nuray Demirer'i yerinde ziyaret ederek olası iş birlikleri ve faaliyetlerimizden bahsettik. Misafirperverlikleriyle son derece verimli ve keyifli geçen bu sohbet için Sayın Nuray Demirer'e ve TAV Esenboğa Havalimanı'na çok teşekkür ederiz.
GençKal Eğitimleri Hız Kesmeden Devam Ediyor!
GençKal Ankara, 3 Aralık Cumartesi günü Nazlı Özder eğitmenliğinde Dream. Plan. Act programında bir araya geldi. Hayal kurmak ve adım adım hedefe ilerlemek üzerine bilgilendikleri bu program için Nazlı Özder'e teşekkür ederiz.
GençKal Hakkında Bilgi İçin Tıklayınız
BİZE ULAŞABİLECEĞİNİZ KANALLAR



Bu e-posta size SmartMessage™ kullanılarak gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder