22 Aralık 2021 Çarşamba

2022 Eğitim Planınızı Gelin Birlikte Oluşturalım

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Sayın Mehmet Ali ,


2022 eğitim planınızı gelin birlikte oluşturalım. 'Bireysel' ve 'kurumsal' seçenekleriyle;
 

  • EFQM Lisanslı Eğitimler
  • Yönetim Sistemleri Eğitimleri
  • Sürdürülebilirlik Hizmetleri Danışmanlığı
  • 300'ü aşkın zengin eğitim içeriği
  • İnteraktif eğitim sistemi
  • Yüz yüze, çevrimiçi, videolu ve ister web'ten ister mobil uygulamadan kolayca ulaşılabilen eğitim alternatifleri "KalDer Akademi"de sizleri bekliyor.

 
 
Profesyonel bir eğitim planı oluşturmak için "kalder@kalder.org" ve "ankara@kalder.org" adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.



Bilgilendirme e-postalarını almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.


Bu e-posta size SmartMessage™ kullanılarak gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder