27 Nisan 2021 Salı

KalDer Ankara / Yarınlara Sponsor Olmak İster Misiniz? / Haftalık Bülten

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Sayın Mehmet Ali,

 

 
 
18.İnsan Kaynakları Kongresi Sponsorluk Dosyası
 
İnsan Kaynakları Kongresi'nin 18.si 10 Haziran 2021 tarihinde online platformda gerçekleşecektir. Yarınlara sponsor olmak için sponsorluk dosyamızı inceleyebilirsiniz. Sponsorluk dosyası için tıklayınız.
 
GençKal Üyelerimize Özel Yalın 6 Sigma Eğitimi
GençKal üyelerine özel, eğitmenimiz Dr. Atakan GERGER  ile Yalın 6 Sigma eğitimi gerçekleştireceğiz. Eğitim 1 Mayıs Cumartesi günü saat 10:00'da başlayacaktır ve eğitime katılan bütün GençKal üyelerimize Katılım Sertifikası verilecektir.
 
Mayıs Ayı Genel Katılıma Açık Eğitim Kayıtlarımız Devam Ediyor
 
Mayıs ayı Genel Katılıma Açık Eğitim Takvimimizi incelemek ve kayıt olmak için tıklayınız.
ASO'ya 10. Yıl Üyelik Plaketini Takdim Ettik
KalDer Ankara Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Levent Alkışlar, Ankara Sanayi Odası Yönetimine kurumun derneğimize üyeliğinin 10.yılına dair plaketini takdim etti. Görüşmede; ASO Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Aytaç Dinçer, Genel Sekreter Prof.Dr. Yavuz Cabbar ve Genel Sekreter Yardımcı Oktay Yaman'a Ankara sanayisi için ortak proje geliştirme fikirlerimizi sunduk. Önümüzdeki günlerde işbirliği haberlerimizi de paylaşma arzusu içindeyiz.
 
 

İletişim Bilgileri
KalDer Ankara Şubesi

Uğur Mumcu Caddesi Kız Kulesi Sokak 21/6 GOP Ankara
Tel: 0312 447 48 68 E-Posta: ankara@kalder.org

www.kalderankara.org

 

 

 

 

 
 
 

Bilgilendirme e-postalarını almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.


Bu e-posta size SmartMessage™ kullanılarak gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder