3 Mart 2020 Salı

KalDer Ankara / Cemil Çiçek ve Güven Sak Kamu Kalite Sempozyumunda / Haftalık Bülten

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Sayın Mehmet Ali,

 

 
 
'Kamu Yönetiminin Dijital Geleceği' Oturumu
Bir dönüşüm süreci yaşayan ülkemiz kamu yönetimi, dijital kamu hizmetlerini vatandaş ve kalite odaklı bir bakış açısıyla nasıl kurgulayacak? Türkiye kamu yönetiminin, teknoloji bağımsızlığına yönelik hedefleri ne olacak? 'Kamu Yönetiminin Dijital Geleceği' oturumunda tartışacağız.
 
Mart Ayı Genel Katılıma Açık Eğitim Takvimi 
Mart ayına planladığımız Genel Katılıma Açık eğitimleri ve ücretlerini görmek için tıklayınız.
 
ANKÜSEM İşbirliği İle Yüksek Öğretim Kurumlarında Kalite Süreçleri Eğitimi
Yükseköğretim süreçlerinde görev alan ya da alacak olan yükseköğretim kurumu çalışanlarına yönelik olarak, Ankara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (ANKÜSEM) ile iş birliği kapsamında Yükseköğretim Kurumlarında Kalite Süreçleri Eğitimi gerçekleştirilecektir.
 
Operasyonel Mükemmellik Sertifika Programı Kayıtları Devam Ediyor
Programın amacı, kuruluşlarda istenilen iş sonuçlarına hızlı bir şekilde ulaşmak, sahanın beklentilerini anlamak ve karşılamak için alan yöneticilerinin gerekli donanımlara ve yetkinlik seviyesine ulaşmasını sağlamaktır. Detaylı bilgi için tıklayınız.
 

2020 Kalite Çemberi ve Kaizen Ödül Başvuruları Devam Ediyor
Ayrıntılı bilgi ve başvuru formu için tıklayınız.
 

İletişim Bilgileri
KalDer Ankara Şubesi

Uğur Mumcu Caddesi Kız Kulesi Sokak 21/6 GOP Ankara
Tel: 0312 447 48 68 E-Posta: ankara@kalder.org

www.kalderankara.org

 

 

 

 

 
 
 

Bilgilendirme e-postalarını almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.

 


Bu e-posta size SmartMessage™ kullanılarak gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder