10 Mart 2020 Salı

KalDer Ankara / 21. Kamu Kalite Sempozyumu Tanıtım Videosu Yayınlandı / Haftalık Bülten

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Sayın Mehmet Ali,

 

 
 
21. Kamu Kalite Sempozyumu Tanıtım Videosu

21. Kamu Kalite Sempozyumu tanıtım videosunun tamamını izlemek için tıklayınız.

 
Ostim Organize Sanayi Bölgesi Müdürlüğü Ziyareti - 10.03.2020
OSTİM OSB Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Orhan Aydın'a üyeliklerinin 5.yılı dolayısıyla plaket takdim etmek üzere KalDer Ankara Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Levent Alkışlar ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı sayın Eray Akdağ ile ziyaret gerçekleştirdik. ziyarette OSTİM Bölgesi KOBİ'leri için yapılacak çalışmalar ve işbirlikleri görüşüldü, KalDer'in son dönem çalışmaları hakkında bilgi verildi. Bizleri nezaketle ağırlayan Sayın Aydın ve Bölge Müdürü Sayın Adem Arıcı'ya teşekkür ederiz.
 
Maden Teknik ve Arama Ziyareti - 28.02.2020
Maden Teknik ve Arama Genel Müdür Sayın Cengiz Erdem'e, KalDer ankara Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Levent Alkışlar ve Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Taner Ayduran ile nezaket ziyareti gerçekleştirdik. Ziyarette KalDer faaliyetleri konusunda bilgi verildi ve MTA ile ileriye dönük yapılabilecek çalışmalar ve sunulabilecek çözüm önerileri görüşüldü. Nazik ev sahiplikleri için teşekkür ederiz.
 
TEDSAN İle Endüstriyel Yetkinlik Değerlendirme ve Destekleme Programı

Savunma Sanayi Başkanlığı (SSB) tarafından yürütülen Endüstriyel yetkinlik Değerlendirme ve Destekleme Programı (EYDEP) kapsamında TEDSAN Teknik Makina Dişli'de Problem Çözme Teknikleri, Kaizen ve 5S eğitimlerinin verilmesi başlandı.

 
Kalite Çemberi ve Kaizen Ödül Bilgilendirme Toplantısını Gerçekleştirdik
Son başvuru tarihi 27 Mart 2020 olan Kalite Çemberi ve Kaizen Ödülü'nün bilgilendirme toplantısı gerçekleştirildi. Yoğun ilgi gören bilgilendirme toplantısında, kurumların ödül süreci boyunca nelere dikkat etmeleri gerektiği aktarıldı.
 

2020 Kalite Çemberi ve Kaizen Ödül Başvuruları Devam Ediyor
Ayrıntılı bilgi ve başvuru formu için tıklayınız.
 

İletişim Bilgileri
KalDer Ankara Şubesi

Uğur Mumcu Caddesi Kız Kulesi Sokak 21/6 GOP Ankara
Tel: 0312 447 48 68 E-Posta: ankara@kalder.org

www.kalderankara.org

 

 

 

 

 
 
 

Bilgilendirme e-postalarını almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.

 


Bu e-posta size SmartMessage™ kullanılarak gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder