15 Şubat 2011 Salı

2011 BİRİNCİ YARIYIL GENEL KATILIMA AÇIK EĞİTİM PROGRAMI CRM:00234073

2011 BİRİNCİ YARIYIL GENEL KATILIMA AÇIK EĞİTİM PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ

EĞİTİME BAŞVURU YAP

KURUMSAL TEKLİF İSTE

EĞİTİM İÇERİKLERİNİ GÖSTER

KalDer eğitimleri, alanında bir markadır.

Eğitim portföyü, sadece KalDer'in misyonu ile çerçevesi çizilen uzmanlık alanı ve bilgi birikimi olan kavramlardan oluşturulmakta, başarılı uygulamalarla yaygınlaştırılmakta ve güvenirlilik sağlanmaktadır.

Üye ve müşteri memnuniyeti önceliktir:

Eğitim politikalarında müşteri odaklılık öne çıkarılmaktadır. Bu bağlamda "eğitimlerden gelir elde etmek" öncelikli görülmemektedir.

Eğiticilerimiz fark yaratırlar:

KalDer eğiticileri Toplam Kalite Yolculuğu'nda tecrübeli kuruluşların örnek uygulamalarında fiilen yer almış deneyimleri üst seviyede olan yönetici ve uzmanlardır. Bu yolla eğitimlerimizde gerektiği kadar yer alan teorik bilgilerin yanı sıra gerçek olaylar, aktiviteler ve vaka çalışmalarına ağırlık verilmektedir.

KalDer, misyonunu yaygınlaştırmak amacıyla 1992'den bu yana İstanbul Merkez, Ankara, İzmir, Bursa ve Eskişehir şubeleri ile eğitim faaliyetlerine ayrı bir ivme kazandırmayı başarmıştır. Bugüne kadar düzenlenen yaklaşık 5000 adet eğitime katılanların sayısı 80.000 kişiye ulaşmıştır.

Lütfen ilgilenebileceğini düşündüğünüz kişilere

e-bültenimizi iletiniz ...

Türkiye Kalite Derneği
Centrum İş Merkezi Aydınevler Sanayi Cad. No:3 Küçükyalı İstanbul
Tel: 0216 518 4284 Faks: 0216 518 42 86

kalder@kalder.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder