25 Nisan 2010 Pazar

* Seçkin maniler - 56

y1.jpg

 

Benzedik bir yaslıya,

Yürekleri paslıya,

Bu iş bizi döndürdü,

Kerem ile Aslı’ya.

* * *

Gel edebinle yaşa!

Hiç yanaşma oynaşa!

Dillere destan olur,

Her gelen kakar başa.

* * *

Her gün gayet neşeli,

Evi barkı döşeli,

Olaylar kolay geldi,

Bu dertlerde pişeli.

* * *

Kastın mı var canıma!

Dokunuyor kanıma!

Bekletme artık beni,

Haydi, çık gel yanıma!

* * *

Dişlerini bilersin,

Benden neler dilersin?

Mendil olsun yadigâr,

Gözyaşını silersin.

* * *

Bana bak komşu oğlu,

Tarif et bana yolu!

Sen kalbime gireli,

Şaşırdım sağı solu.

* * *

Kudret rengi solmazmış,

Masal devsiz olmazmış,

Ben Hoca’ya danıştım,

Evli, evsiz olmazmış.

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder