20 Nisan 2010 Salı

* Seçkin maniler - 53

y1.jpg

 

Haydi, durma geliver!

Şu kırmızı gülü ver!

Herkesle iyi geçin,

Yüzlerine gülüver!

* * *

Artık geri dönsene!

Arabama binsene!

Sensiz geçen her günüm,

Bana gelir bin sene!

* * *

Döndüm yaban ellerden,

Fayda gelmez ellerden,

Dua almak gerekir,

Öpülecek ellerden!

* * *

Çirkin bu yüz pehlivan,

Denizde yüz pehlivan!

Kapım sıkı kapalı,

Açamaz yüz pehlivan.

* * *

Isırdı kedi beni,

Köpekler yedi beni,

Dikkatimi çekiyor,

Yüzdeki yedi beni.

* * *

Hamaratı işte gör!

Sadakati düşte gör!

Dostların düşman olur,

Bir kerecik düş de gör!

* * *

Bülbül etmez güle naz,

Gidenler çok, gelen az

Hoca, mezarlığa bak!

Ağlayan çok gülen az.

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder