28 Şubat 2010 Pazar

* Seçkin maniler - 16

y1.jpg

 

Hayatın başındayım,

Daha genç yaşındayım,

Eller bahar yaşarken,

Ben ömrün kışındayım.

* * *

Söküğümü dikerim,

Gözümden yaş dökerim,

Kimse bilmez derdimi,

Kara sevda çekerim.

* * *

Sokaklara çıkarım,

Yollarına bakarım,

Baban vermezse eğer,

Samanlığı yakarım.

* * *

Yandım senin yüzünden,

Dönme sakın sözünden,

Fırsat buldukça ara!

Irak etme gözünden.

* * *

Gülü dermeye geldim,

Borcu vermeye geldim,

Bunlar birer bahane,

Seni görmeye geldim.

* * *

Gönül verme mala sen!

Sirke katma bala sen!

Benden bir şey bekleme!

Avucunu yala sen!

* * *

Bunlar da gelir geçer,

Her biri deler geçer,

Hoca açıkça söyle!

Aklından neler geçer.

 

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder