6 Ocak 2023 Cuma

KalDer Ankara/ Genel Katılıma Açık Eğitim Takvimimizi İncelediniz Mi ? / Haftalık Bülten

Genel Katılıma Açık Eğitim Takvimimizi İncelediniz Mi?
Alanında uzman ve sektöründe yetkinliğini kanıtlamış eğitmen kadromuzla tamamen yüz yüze genel katılıma açık eğitimler gerçekleştireceğiz! Detaylı bilgi ve kayıt için profildeki linke tıklayabilirsiniz.
İletişim: gamze.babayigit@kalder.org
Detaylı Bilgi için Tıklayınız
23. Kamu Kalite Sempozyumu 22-23 Mart'ta!
23. Kamu Kalite Sempozyumu 22-23 Mart'ta yüz yüze gerçekleştirilecek. Gelişmelerden haberdar olmak için bizi takipte kalın! Detaylar yakında açıklanacaktır.
Sponsorluk ve stant bilgisi için iletişim: gamze.babayigit@kalder.org
KalDer Ankara Ocak Ayı Yönetim Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi!
Geniş katılım ile KalDer Ankara Ocak ayı Yönetim Kurulu toplantımızı gerçekleştirdik. Ev sahipliği için Volt Teknoloji Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Fahir Altan'a teşekkür ederiz.
Aral Proje Yönetimi'ne Üyelik Sertifikalarını Takdim Ettik

KalDer ailesine katılan yeni kurumsal üyemiz Aral Proje Yönetimi'ne üyelik sertifikası takdim ettik. Aral Proje Yönetimi CEO'su Ali Akgün ile tanıştığımız görüşmede, KalDer Ankara faaliyetlerinden bahsettik.
Ziyaretleri için teşekkür eder, mükemmellik yolculuğunda başarılar dileriz.
BİZE ULAŞABİLECEĞİNİZ KANALLAR



Bu e-posta size SmartMessage™ kullanılarak gönderilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder