1 Ekim 2015 Perşembe

[Güncel Haberler, Haber, Haberler] 15-16-17 Ekim ISO 9001:2008 Kuruluş İçi Kalite Denetçisi Eğitimi

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Sayın: Mehmet Ali 

150617GKAEgitimBulten3

ISO 9001:2008 Kuruluş İçi Kalite Denetçisi ( 15-16-17 Ekim 2015)

Kalite denetimleri kuruluş içinde kalite yönetim sisteminin yeterliliğini, uygunluğunu ve etkinliğini denetlemek ve değerlendirmek için gerekli yönetim araçlarından biridir. İç denetimlerin gerçekleştirilmesi, ISO 9001:2008 standardı gerekliliklerindendir. Denetlenecek faaliyetin önemi ve önceki denetim sonuçları dikkate alınarak program yapılması ve denetim sonucu elde edilen bulgular ile düzeltici ve önleyici faaliyetlerin gerçekleştirilmesi beklenmektedir.İç denetim yapan personelin bu konuda bilgili ve yetkin olmasının olumlu sonuçlar alınması açısından önemi vardır. ISO9001:2008 standardı sürekli iyileştirmeyi ön görmektedir. İç denetimler sürekli gelişme için kullanılması gereken süreçlerden bir tanesidir. 

Eğitim Bedeli: 720 TL+%18 KDV - KalDer Üyeleri İçin: 590 TL+%18 KDV


Mükemmel Yönetim: Liderlik (20-21 Ekim 2015)

Eğitimin hedefi katılımcıları,iş yaşamının en önemli unsurlarından biri olan yönetim ve liderlik kavramı hakkında bilgilendirmektir. Bir liderin sahip olması gereken nitelik ve yetkinlikler ile birlikte yönetim teorileri ve liderlik ilişkileri üzerinde de durulacak olan eğitimde katılımcılar "Liderlik öğrenebilir miyim?" sorusunun cevabına da ulaşabilecektir.

Eğitim Bedeli: 570 TL+%18 KDV - KalDer Üyeleri İçin: 460 TL+%18 KDV


Eğiticinin Eğitimi (23-24 Ekim 2015)

Bu eğitim ile eğiticinin eğitim vermedeki yetenek ve yetkinliklerinin gelişmesine yönelik olarak, katılımcılara ve kurumların performanslarına katkı artacaktır. Etkin eğitimler verebilmek ve etkin eğitici olabilmek için beceriler güncellenmeli ve geliştirilmelidir. Günümüz rekabet ortamında başarı ve kalıcılık ancak nitelikli insan gücü ile mümkündür. Bunun gerçekleşmesi ise sürekli eğitim ile mümkündür.Başarılı eğitimin temelinde etkili iletişimin yattığı vurgulanarak, eğitimcinin sahip olması gereken özellikler, öneriler, eğitime nasıl hazırlanılacağı, eğitimin uygulanış, yönetim ve değerlendirilmesi ile eğiticilerin bilmeleri gereken beceri ve yöntemler metodolojik olarak sunulacaktır.

Eğitim Bedeli: 570 TL+%18 KDV - KalDer Üyeleri İçin: 460 TL+%18 KDV





Kaizen
(5 Kasım 2015)

Problem Çözme Teknikleri
(6 Kasım 2015)

Yönetim Sistemleri Entegrasyonu
(6-7 Kasım 2015)







Bilgilendirme e-postalarını almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.







--
10/01/2015 01:06:00 ÖÖ tarihinde seo tarafından Güncel Haberler, Haber, Haberler adresine gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder