1 Eylül 2015 Salı

[Güncel Haberler, Haber, Haberler] ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayınız.

Sayın: Mehmet Ali 

150617GKAEgitimBulten3

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi (11-12 Eylül 2015) 

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standardı, müşteri memnuniyetinin, müşteribeklentileri ve geçerli yasal şartlar karşılanarak sağlanması için şartlarıtanımlamaktadır. Müşteri tatminini izlemek, dokümantasyondan çok uygulamaya veperformansa önem veren bir yapı oluşturmak, genel yönetim sistem prensiplerinidesteklemek ve yönetim sistemlerinin entegrasyonunu kolaylaştırmak, süreçyaklaşımını esas almak, her birim ve seviyede ölçülebilir, kalite hedefleribelirlenmesini ve kalite hedeflerine ulaşmak için sürekli iyileştirmeyisağlayacak kalite planlamasının yapılmasını sağlamak standardın temelözellikleridir. 

Eğitim Bedeli: 570 TL + %18 KDV - KalDer Üyeleri İçin : 460 TL+ %18 KDV 


Stratejik Yönetim  (18 Eylül 2015) 

Stratejik Yönetimle kuruluşun gerçekleri ve içinde bulunduğu ortam şartlarıanaliz edilmeli, misyon, vizyon ve hedefleri belirlenmeli, bunlara ulaşmak içingerekli strateji ve faaliyetler ortaya konmalıdır. Eğitimde EFQMMükemmellik Modelinin "Politika ve Strateji" başlığını taşıyan ikincikriterin temel beklentilerine ait konuları stratejik yönetim sürecinin adımlarıolarak ele alınacak, katılımcıları bu açıdan bilgilendirilecektir. Eğitim,eğiticinin sunuşlarının yanı sıra vaka çalışması ve katılımcıların uygulamayadönük soru / tartışma ortamlarının sürekliliği ile zenginleştirilmektedir.

Eğitim Bedeli: 300 TL+%18 KDV - KalDer Üyeleri İçin: 240 TL+%18 KDV


Kalite Çemberleri  (17 Eylül 2015)

KaliteÇemberleri, benzer ya da aynı işi yapanların oluşturduğu gruplardır. Bu gruplarkendi iş alanlarındaki sorunları tespit eder, öğrendikleri tekniklerle incelerve çözerler. Bu sayede, çalışanların motivasyonu artar, takım çalışmasıanlayışı gelişir. Kalite Çemberleri'nin ana felsefesi "yapabileceğiniz enyaratıcı işlerden birisi, başkalarındaki yaratıcılığı fark etmek vegeliştirerek yararlanmaktır" cümlesi ile ifade edilebilir. 

Eğitim Bedeli: 300 TL+%18 KDV - KalDer Üyeleri İçin: 240 TL+%18 KDV





Kalite Çemberleri
(17 Eylül 2015)

ISO 9001:2008 Kuruluş İçi Kalite Denetçisi
(15-16-17 Ekim 2015)

Eğiticinin Eğitimi
(23-24 Ekim 2015)







Bilgilendirme e-postalarını almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.







--
9/01/2015 12:20:00 ÖÖ tarihinde seo tarafından Güncel Haberler, Haber, Haberler adresine gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder