19 Temmuz 2010 Pazartesi

* Seçkin maniler - 116

y1.jpg

 

Yapayalnız kalırsın,

Melül mahzun olursun,

Ektiğini biçersin,

Ettiğini bulursun.

* * *

Kara yere girersin,

Toprak olur, erirsin,

Haksızlık etmiş isen,

Nasıl hesap verirsin?

* * *

Pîre gönül verenler,

Himmetini görenler,

Çok nimete kavuşur

Teslim olup gelenler.

* * *

Sevip sayasın pîri,

Düşünme başka eri,

Pîrde kusur arayıp,

Bozma girdiğin yeri!

* * *

Sert söyledim, kalb yıktım,

Öfkelendim, can yaktım,

Suç aradım herkeste,

Her birine kulp taktım.

* * *

Âhireti unutma!

Haramsa onu tatma!

Tevbeyi ihmal edip,

Öyle gafletle yatma!

* * *

Ne olacak bilinmez,

Vara yoğa gülünmez,

Hoca, kabre girince,

Artık geri gelinmez.

 

Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder